روند ارسال

محصولات سفارشی همچون کاور های خزدار،عروسکی،زنجیری و پشمالو مخصوص گوشیهای شما درست خواهد شد و این کار احتیاج به زمان 3الی 5 روزه دارد 

یعنی 3الی5 روز زمان لازم است محصولات سفارشی ارسال شوند

از صبر و شکیبایی شما متشکریم

 

 

ارسال پست
سفارشات پست پیشتاز حداکثر 72 ساعت کاری پس از ثبت سفارش به اداره پست تحویل می شود و زمان تحویل کالا به مشتریان، به اداره پست در شهرهای مختلف بستگی دارد. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که در بسیاری مواقع، ارسال سفارشات زودتر از موعد مقرر انجام شده و به دست مشتریان عزیز رسیده است و تمام تلاش آپدیت موبایل نیز بر همین امر استوار است.
در روش ارسال پستی، هزینه ارسال، زمان ثبت سفارش توسط خریدار پرداخت شده و هنگام تحویل نیازی به پرداخت هزینه مجدد نیست.

  


ارسال تیپاکس
سفارشات ثبت شده تا 72 ساعت بعد پردازش، تحویل تیپاکس می شوند و زمان تحویل کالا به مشتریان، به اداره تیپاکس شهرهای مختلف بستگی دارد.

ارسال تیپاکس به شهرهای قشم، کیش، چابهار، عسلویه، سوران، قائن، سهرورد، لردگان، انبارالوم، تایباد، کلیبر و آشخانه امکانپذیر نمی باشد. خواهشمند است مشتریان عزیز از این شهرها، ارسال تیپاکس را انتخاب ننمایند.
 

نکات قابل توجه:

لازم به ذکر است هزینه ارسال به صورت پس کرایه بوده و بر اساس وزن و مسافت، در زمان تحویل سفارش از گیرنده توسط تیپاکس دریافت خواهد شد.

با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در شرکت های حمل و نقل، ممکن است در پاره ای از اوقات تحویل سفارشات توسط شرکت های خدمات دهنده با تاخیر انجام شود.

در روزهای شلوغ مانند جشنواره ها و یا روزهای نزدیک سال نو، ممکن است زمان ارسال با روزهای عادی متفاوت بوده و طبق رویه های قبلی، صورت نگیرد.

روزهای تعطیل، شرکت تعطیل بوده و سفارشات ثبت شده در این روزها، طبق زمانبندی ارسال می گردد.

 ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که ارسال کالا توسط اپدیت موبایل طبق زمانبندی اعلام شده انجام می شود و زمان تحویل کالا به مشتریان، به اداره توزیع کننده کالا (پست و تیپاکس) در شهرهای مختلف بستگی دارد. لذا زمان دقیق تحویل سفارش برای مشتریان عزیزی که سفارششان با پست یا تیپاکس ارسال می شود، وجود ندارد.

قابل توجه مشتریان عزیز: سفارشات فقط از طریق همان روش ارسالی که هنگام ثبت سفارش انتخاب شده است، ارسال می شوند. در صورتی که مشتریان تمایل به تغییر روش ارسال داشته باشند، اپدیت موبایل قادر به بازگشت وجه هزینه ارسال انتخابی نخواهد بود.




 

اطلاعیه حمل و نقل کالا

 از مشتریان گرامی خواهشمند است حتما در زمان تحویل کالا در حضور نمایندگان شرکت های نامبرده، بسته ارسالی باز شود و پس از کنترل تعداد و مدل و انطباق با فاکتور خرید، رسید تحویل امضاء شود. بدیهی است موارد اعتراضی در زمان حضور نماینده حمل قابل پیگیری است و پس از تحویل کالا و دریافت رسید، مسئولیت به عهده مشتری گرامی است و فروشگاه اپدیت موبایل مسئول نمی باشد.

فروشگاه اینترنتی اپدیت موبایل هر گونه اعلام آسیب دیدگی بعد از طی 24 ساعت کاری از زمان تحویل و همچنین اعلام آسیب دیدگی بدون صورتجلسه شرکت حمل و نقل کننده را نخواهد پذیرفت.

 

برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.